Skip to Content

Як встановити BAS на комп’ютер під керуванням Windows

Програми лінійки BAS (Business Automation Software) призначені для автоматизації бізнес-процесів підприємств — від бухгалтерського обліку до комплексного управління. Щоб розпочати роботу з BAS, потрібно встановити технологічну платформу BAF (Business Automation Framework), на якій працюють усі конфігурації системи.
8 листопада 2025 р. від
REDSoft

У цій статті розглянемо покрокову інструкцію з встановлення BAS на комп’ютер або сервер з операційною системою Windows.

1. Завантаження технологічної платформи BAS

Після придбання програми BAS (будь-якої конфігурації) виконайте такі кроки:

  1. Перейдіть на сайт https://log.bas-soft.eu


  2. сайт де завантажити BAS

  3. Авторизуйтеся, використовуючи логін і пароль, надані після покупки.

  4. Відкрийте розділ «Технологічні дистрибутиви».

  5. встановлення BAS

  6. Знайдіть пункт «Платформа Business Automation Framework» і натисніть на нього.

  7. завантаження BAS

  8. Виберіть останні актуальні версії Платформи та відкрийте посилання для завантаження.

На сторінці буде перелік доступних файлів:

  • Технологічна платформа BAF (64-bit) для Windows

  • Технологічна платформа BAF для Windows

  • Технологічна платформа BAF (64-bit) для Linux

  • Технологічна платформа BAF (32-bit) для Linux

  • Клієнт BAF для macOS

  • Сервер BAF (64-bit) для Windows

  • Тонкий клієнт BAF (32/64-bit) для Windows та Linux

  • Файл настройки сортування для Oracle Database

💡 Порада: якщо у вас комп’ютер або сервер із 64-бітною системою (а це переважна більшість сучасних пристроїв), оберіть «Технологічна платформа BAF (64-bit) для Windows».

Після вибору натисніть «Завантажити» і збережіть файл архіву на свій комп’ютер. 

2. Встановлення технологічної платформи BAS на Windows

  1. Відкрийте папку, куди було завантажено файл установки (зазвичай «Завантаження»).

  2. Розпакуйте архів і відкрийте папку, у яку було розпаковано файли.

    Приклад назви файлу:

    setup-baf-<версія>-windows-x64.exe.  або setup.exe


💡 Примітка:

Під час встановлення система може відкривати додаткові вікна з повідомленнями чи запитами на підтвердження.

У всіх таких випадках натискайте «ОК» або «Дозволити», щоб продовжити процес.

Це стандартна процедура — система встановлює необхідні компоненти для коректної роботи програми BAS.

  1. встановлення BAS

  2. Двічі натисніть на файл, щоб розпочати встановлення.

    Якщо система запитає дозвіл — натисніть «Так» або «Далі» .

  3. встановлення BAS

  4. У майстрі встановлення:

    • Вкажіть шлях для встановлення (рекомендовано залишити стандартний).

    • Натисніть «Далі». (Якщо ви не впевнені у значенні параметрів, залиште налаштування за замовчуванням.)

встановлення BAS

  • Оберіть мову інтерфейсу і натисніть «Далі».
  • налаштування BAS
  • Натисніть кнопку «Встановити»
  • встановлення BAS

  • Дочекайтеся завершення процесу Встановлення 
  • На цьому етапі система запропонує встановити драйвер захисту. Просто натисніть «Далі».
  • встановлення BAS
  • Після появи повідомлення «Встановлення успішно завершено», натисніть «OК».

встановлення BAS

⚙️ Після встановлення у меню «Пуск» або на робочому столі з’явиться ярлик Business Automation Framework.

3. Створення або підключення бази BAS

Після встановлення технологічної платформи можна створити нову базу або підключити існуючу.

Варіант 1: створення нової бази

  1. Запустіть Business Automation Framework (BAF).

  2. У вікні вибору баз натисніть «Додати» → «Створити нову базу».

  3. Вкажіть шлях, де буде зберігатися база (рекомендується папка C:\BAS_Data).

  4. Оберіть потрібну конфігурацію BAS — наприклад:

    • BAS Бухгалтерія

    • BAS Малий бізнес

    • BAS Комплексне управління підприємством

  5. Підтвердьте створення та дочекайтесь завершення ініціалізації бази.

Варіант 2: підключення існуючої бази

  1. У вікні вибору баз натисніть «Додати» → «Додати існуючу базу».

  2. Вкажіть шлях до каталогу, де зберігаються файли бази (.1CD).

  3. Натисніть «Далі», задайте назву бази та підтвердьте.

🔒 Якщо база захищена паролем — введіть облікові дані користувача.

4. Перший запуск BAS

Після створення або підключення бази:

  1. Виберіть її у списку.

  2. Натисніть «Запустити».

  3. При першому запуску система може запропонувати створити користувача-адміністратора.

    Задайте логін і пароль для подальшої роботи.

✅ Результат

Після виконання цих кроків ви маєте повністю готову до роботи систему BAS на вашому комп’ютері або сервері під керуванням Windows.

Ви можете переходити до налаштування користувачів, підключення ліцензій, баз даних або оновлення конфігурації.

Чому розміщення BAS на сервері від REDSoft вигідніше?